Nakupování

VRÁCENÍ JE JEDNODUCHÉ A ZDARMA

Nelíbí se ti zboží, které sis objednal naživo? Nesedí ti? Nemusíš se bát, takové věci se stávají. Do 30 dnů nám ho můžeš poslat zpět a my ti vrátíme peníze. Výměna zboží není možná. Jestliže máš zájem o jinou velikost nebo jiné zboží, je nutné vytvořit si novou objednávku.

Postup pro vrácení

  1. Do krabice vlož nenošené zboží a štítek, který ti dorazil fyzicky s tvojí objednávkou. Štítek nemusíš nikam lepit a na krabici nemusíš nic psát.
  2. Krabici od bot zabal do větší krabice. Prosím, nelep nic přímo na krabici od bot, originální obal bude tímto znehodnocen.
  3. Odešli balíček zdarma přes Zásilkovnu - nahlaš kód 93325465. Nejbližší pobočku najdeš na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíš jiného doručovatele, použij adresu uvedenou níže, v tom případě však nebudeme hradit přepravu. Objednávku můžeš vrátit i osobně na prodejně Na Příkopě.
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Praha 20
    Česká republika
    Důležité upozornění
    • Z-BOXY nelze používat k vracení balíků.
    • Potvrzení o vrácení si dobře uschovej, dokud nepotvrdíme přijetí vráceného zboží.
    • V případě, že zásilka nebo její část dorazila poškozená, nebo jsi obdržel nesprávný produkt, kontaktuj nás prosím okamžitě e-mailem nebo telefonicky, abychom našli řešení.
  4. Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládneme mnohem rychleji.

Podmínky vrácení

  • Zboží je nutné vrátit do 30ti dnů od jeho převzetí.
  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (např. přelepením lepící páskou, pro účel dopravy).
  • Zboží nesmí být z tvé strany jakkoliv poškozeno nebo znehodnoceno.

Naše doporučení

Potvrzení o vrácení si dobře uschovej, dokud nepotvrdíme přijetí vráceného zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budeš moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.