Streetová móda a městská kultura urazily od skromných začátků v 90. letech dlouhou cestu. Z nesourodých lokálních scén v Japonsku, Evropě a USA se hnutí hip-hopu, punku a skateboardingu, která jsou hnací silou mladých lidí, nakonec dostala i do vysoké módy.
Značky nyní touží spolupracovat s ikonami hudby a umění, které stojí v čele tohoto kreativního crossoveru. Zákazníci budou stát hodiny ve frontě, aby jako první vlastnili exkluzivní kousky navržené takovými osobnostmi, jako jsou Pharrell Williams, Virgil Abloh nebo Tom Sachs.
Lifestylová publikace Highsnobiety se sídlem v New Yorku, Berlíně a Tokiu stojí v čele tohoto globálního fenoménu. The Incomplete zvěčňuje příběhy značek od Supreme po COMME des GARÇONS. Vedle nejvlivnějších návrhářů a tvůrců vkusu Highsnobiety vyzdvihuje kousky a značky pánské módy, které obstály ve zkoušce času.