I když je svět momentálně tak trochu pozastavený, pro spoustu z nás je slovo odpočinek skoro až cizí slovo. Pojem odpočinek především neznamená, že se po škole nebo práci svalíš s telefonem v ruce na gauč a to se snaží předat dál i Reebok v jejich kampani k nové siluetě Reebok Club C Legacy. Vyzpovídali jsme Yababy, českou influencerku, YouTuberku a Tik Tokerku, která moc dobře ví, jaké to je stát na hranici “sociální sítě – práce vs. zábava,” aby nám řekla, co pro ní znamená odpočinek, a co dělá ve volném čase.

Co je náplní tvého běžného dne?

Každý můj den je originální, pokaždé má jinou náplň. Každé ráno ale uklízím. Nemám ráda nepořádek a nedokážu nic dělat, dokud nemám v bytě uklizeno.

Čemu věnuješ nejvíce času?

Nejvíce času momentálně věnuji sociálním sítím. Točím videa, stříhám videa, upravuju fotky, dělám si research o tom, co je teď populární. Točím Tik Toky nebo na ně koukám. U toho se dokážu zaseknout klidně i několik hodin. Nemám z toho radost, ale asi to k práci influencera patří.

Co děláš ve volném čase?

Většinu volného času trávím s kamarády, přítelem, nebo sama kreativní prací. Maluji, kreslím, skládám písničky. Taky medituji, vzdělávám se o psychologii a pracuji na novém projektu. Takže vlastně nemám volný čas, protože se stále něčemu věnuji. Za volný čas považuji asi jen to, když se dívám na anime.

Co tě stresuje?

Zkouškové období na vysoké škole, deadliny, potkávání lidí v době covidu.

Kolik času věnuješ odpočinku?

Dříve jsem vůbec neodpočívala. Před půl rokem mě kamarádka dovedla ke spiritualitě a začala jsem meditovat. I díky tomu jsem začala věnovat více času odpočinku.

Je pro tebe důležité, co máš při odpočinku na sobě?

Určitě. Jsem Ryba, takže můj styl oblékání se odvíjí od toho, jak se zrovna cítím. Mám ráda komfort. Proto často nosím oversized trička, tepláky a preferuji pohodlné tenisky.

Jaký je tvůj oblíbený způsob odpočinku?

Sledování filmů s přítelem, anime a vlastně i vytváření hudby považuji za formu odpočinku.

O Reebok Club C Legacy

Čistokrevný old-school a teniska v pravém slova smyslu. Reebok Club C vznikly v roce 1985 jako boty tenisových šampionů, proto ve svém názvu nesou písmeno C. Minimalistický design, který konvenční styl oblékání u tenistů tehdy vyžadoval, přežil v téměř nepozměněné podobě dodnes, a dočkal se i nových zpracování.

Příkladem je čerstvá novinka Club C Legacy, která má za cíl zachovat odkaz této legendární siluety, ale dodává jí moderní podobu, aby odpovídala nové době a zaujala současnou generaci.

V globální kampani Reebok spolupracuje s umělci a influencery, kteří využívají svůj vliv pro lepší zítřky a vytváří kolem sebe pozitivní prostředí ve skutečném i virtuálním světě. Zároveň upozorňují na fakt, že je třeba občas vypnout, dobít baterky a starat se o sebe. Je to totiž náš čas. Náš odkaz.

Latest posts by Footshop (see all)

Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.