23. července Footshop vydává svojí další spolupráci. Tentokrát jde o sadu dvou slunečních brýlí italské značky RETROSUPERFUTURE. Kampaň Connection, která jejich vydání doprovází, spustila na internetu řadu emotivních diskusí. Pojď se o tomhle kolabu dozvědět něco víc.

Předsudky dělají lidi slabé. Schopnost přijímat spojuje. Jednoduchá myšlenka, která ale paradoxně i v roce 2020 není pro část společnosti samozřejmostí. V rámci kampaně ke spolupráci Footshop x RETROSUPERFUTURE jsme na ni chtěli poukázat pomocí tří fotografií, vyjadřujících úplně stejný typ lásky u třech odlišných párů.
Odlišné jsou i samotné brýle. Online jsou exkluzivně na Footshopu v limitovaném počtu dostupné ve dvou provedeních. V tmavém na modelu Lira a také v bílé, do které jsme zahalili tradiční shape America.
Už od samotného začátku Footshopu se snažíme spojovat kultury, subkultury, skupiny a jednotlivce do jedné společné komunity, kde se každý bude cítit vítán. Tenhle stav je dosažitelný jedině skrze maximální empatii a schopnost přijímat, které bychom se měli věnovat častěji než jeden měsíc v roce.
Právě teď tohle poselství šíříme skrze naší spolupráci s italskou značkou RETROSUPERFUTURE. Feel free to try.
- Slavné letní festivaly, které definovaly podobu festivalové módy - 11. 5. 2023
- 4 horké letní trendy 2023, které obuješ i oblečeš - 11. 5. 2023
- Léto musí hořet - 10. 5. 2023