Posted on CategoriesEditorial, Nezařazené

Onfeet: Nejlepší novinky týdne na nohou – AF1, Paranoise, NMD a další

Nike Air Force 1 '07 x (G-Dragon) PECEMINUSONE "Paranoise 2.0"  Na naší platformě Releases byla možnost se do 24. listopadu přihlásit o další drop spolupráce Nike s jihokorejským rapperem a sneakerheadem jménem G-Dragon. Tyhle unikátní Nike AF1 zdobí v rámci tohoto kolaba ikonický květ na jazyku. Zvláštností jsou také černé šmouhy z boku mezipodešvi a zespodu na podrážce. Bílá vrstva svršku tenisky je v tomto případě stíratelná a pod ní se nachází divoké barevné vzory. Proto jakmile omrzí "čis

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů

Converse a jejich první gender-free kolekce Shapes

Odprosti se na chvilku od Instagramu a fotek, které tam najdeš. Vyretušované strie, vosí pasy, břišní svaly, které připomínají čerstvě upečené buchty, nebo pozadí,  za kterými stojí x tisíc dřepů. To jsou ideály krásy, které nám jsou v pixelech každý den servírované. Realita je ale v lidech, které potkáváš každý den na ulici. Přesně pro ty je tu kolekce Converse Shapes. Pro hrušky, pro jabka, pro všechny tvary. Converse letos spustil jejich novou produktovou řadu Shapes, která se řídí jednoduchým mottem

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů

Kolekce adidas x Ivy Park stírá hranice mezi sportovním a lifestyle oblečením

Beyoncé Knowles-Carter dlouhodobě patří mezi ikony nejen na pódiích vyprodaných sportovních arén, ale také na poli módy. K 22 cenám Grammy a vlastní produkční společnosti navíc v roce 2016 přidala do svého portfolia svoji vlastní značku Ivy Park. Nově ji najdeš online také na Footshopu ve formě rozsáhlé společné kolekce adidas x Ivy Park. Značka Ivy Park, a dokazuje to i tento release, má svůj základ v převážně (ale nejenom) dámském oblečení, které staví styl a pohodlí před fyzický vzhled. Odráží se to

Číst více

Posted on CategoriesEditorial, Udržitelnost

Editorial: V Nike ACG se dá dělat vše, včetně sbírání odpadků v lese

Fenomén dnešní doby je jasný - stihnout co nejvíc aktivit za co nejméně času. S tím se pojí i výběr oblečení. Jeden kousek by měl ideálně posloužit jak při celé řadě venkovních aktivit, tak i jako pohodlný společník na doma pro relaxaci, kterou v dnešní době tak často opomíjíme. Problémy vyřeší segment Nike jménem ACG, neboli All Conditions Gear - oblečení do všech podmínek. Právě teď najdeš na Footshopu online novou kolekci Nike ACG. Obsahuje kompletní zimní výbavu, tudíž nechybí bundy, kulichy, mikin

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů, Rozhovory

Jan Černý: V KARA chci zkoumat a objevovat přírodu

Letos v březnu představil brand KARA jejich nového kreativního ředitele - designéra Jana Černého, který patří mezi největší talenty naší scény. V krátkém rozhovoru se dozvíš, co jako kreativní ředitel se značkou plánuje, nebo kam se podle něj móda momentálně ubírá. Co pro tebe znamená móda? Nejživější část naší kultury. Nejrychlejší vyjádření názoru. Ještě než člověk promluví, mluví za něj to, co má na sobě.  Jak vzpomínáš na svoji stáž u Virgila Abloha v Louis Vuitton?  Pořád i po ro

Číst více

Posted on CategoriesRozhovory

ZACHY: Rád bych se lehce odpoutal od on-line světa

Lukáš Zachara vystupující pod pseudonymem Zachy je influencer, vegan, milovník rostlin, módy a především legendou české youtubové scény, jejíž součásti se stal již ve dvanácti letech. Díky jeho netradičním zájmům, vzhledu a nízkému věku si jeho videa ihned získala pozornost stovek tisíc lidí. Jak by ses představil lidem, kteří tě neznají? Moje jméno je Lukáš Zachara. Na internetu vystupuji pod pseudonymem ZACHY. Primárně působím na Instagramu a YouTube. Nejvíce se na těchto platformách věnuji módě, l

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů

Asics Novablast x Slam Jam a pokračující vláda sportovní estetiky

Japonská značka Asics letos prožívá se svými sportovními siluetami velkolepé úspěchy. Ne že by tomu tak nebylo i v minulých letech, každopádně oslava 30 let modelu Gel-Lyte III posunula značku ještě blíže do hledáčku širší skupiny lidí kolem tenisek, což potvrzuje i hype nedávno vydané spolupráce s Seanem Wotherspoonem. Teď se Asics spojil s italským obchodem Slam Jam a přináší další skvělou sportovní spolupráci na modelu Novablast. Kolabo Asics NOVABLAST x Slam Jam je přímým důkazem, jak se během posle

Číst více

Posted on CategoriesNezařazené

❄️ Jak vybrat zimní boty do města i na ledovec

Vybrat ty správné zimní boty bývá s příchodem zimní sezóny problém. Především milovníci tenisek se často rozhodují, jestli na zimu zvolit svou oblíbenou lehkou obuv a riskovat prochladnutí, nebo sáhnout po teplé zimní obuvi na úkor estetiky celého outfitu. Na Foosthopu ale naštěstí najdeš páry, které tvé nohy udrží v teple, a navíc u toho budeš vypadat skvěle. Tohle je náš návod jak vybrat ty správné pánské, dámské či dětské zimní boty. Nastydnutí v zimě bývá ve většině případů způsobeno právě prochladn

Číst více

Posted on CategoriesRozhovory

NobodyListen: Žánry a škatulkování nesnáším

NobodyListen je český přední DJ, hudební producent a tvůrce fenomenálních eventů Addict. V rozhovoru nám prozradil, jakým směrem se bude Addict ubírat a co chystá s novým projektem Addict sound. Nedávno si oznámil, že připravuješ projekt Addict Sound. O co konkrétně půjde a co od toho můžeme očekávat? Jde o takovou velmi přirozenou nadstavbu a pokračování projektu Addict. Je to něco o čem sním už několik let - udělat z tohoto projektu platformu a vydávat svojí vlastní hudbu. Je to jediná cesta, jak s

Číst více

Posted on CategoriesEditorial, Projekty

Editorial: Nová identita Footshopu v režii našich přátel

Naše nová vizuální identita je venku. Jak už určitě víš, rozhodně se nejedná o statické logo, ale tvůrčí dynamickou platformu, která se dá využít na nekonečné množství způsobů. Nově tě o tom může přesvědčit i video a editorial se známými tvářemi našich přátel z komunity Footshopu. Měníme se navenek, posouváme se uvnitř. https://www.youtube.com/watch?v=fzLfpWQBvOI&ab_channel=Footshop Více informací o nové vizuální identitě Footshopu z dílny Studia Najbrt si můžeš přečíst v tomhle čl

Číst více

Posted on CategoriesKultura

Internet reaguje na naše logo

Ne že bychom to vyloženě čekali, spíš jsme s tím tak trochu počítali, protože velké internetové ohlasy k některému z našich výstupů, letos zkrátka nejsou naše první rodeo. Tentokrát se to naštěstí děje především v dobrém duchu a nadsázce, která k tomu jednoduše patří. Facebook, Twitter nebo TikTok - naše 'čmáranice', která je součástí nové vizuální identity Footshopu, zaplavila internet a tohle jsou nejpovedenější reakce na ni. czc.cz, SkillZone a Marketingový bizár Navrhnu kolegům z @Lup

Číst více