Po dvou letech vracíme sérii Meet the Crew, kde ti představujeme členy Footshop family – naše zaměstnance, kteří definují to, co náš brand znamená. Dneska dokonce přijal pozvání ten nejpovolanější. V rozhovoru se totiž nejen o teniskách a běhání, což jsou jeho dvě největší vášně, rozpovídal brand manažer Radim Stezka. Co obouvá na traily přes hory a kde vidí Footshop za 5 let?
Jaký byl tvůj první den ve Footshopu?
Přátelský. Měl jsem velkou výhodu, že jsem nešel do úplně neznámého prostředí a že jsem několik lidí z Footshop crew znal už před tím, než jsem se stal součástí týmu. Dost mi to ze začátku pomohlo se zorientovat v tom, kdo je za co zodpovědný a měl jsem vždy koho se zeptat, když jsem potřeboval s něčím pomoct.
Střetlo se očekávání ohledně tvé práce s realitou?
Na 100 %. O své pozici jsem se toho dozvěděl hodně už v průběhu prvních rozhovorů s Peti Hajdučkem (CEO) a Adrianou Jurdovou (CMO), takže jsem měl jasnou představu, která se i naplnila.
Jak vypadá tvůj běžný pracovní den?
Asi to není nic překvapivého, ale je plný meetingů v kanceláři a online callů. Přicházím každý den práce po osmé ráno, uvařím kávu a v 8.30 už sedím za počítačem a procházím zprávy, e-maily, statistiky z předchozího dne a připravuju se na schůzky, které mě čekají. A na konci dne se vždycky dívám do sekce novinky na Footshopu!
A jak to pokračuje po tom, co zaklapneš počítač?
Snažím se co nejvíc času trávit se svojí přítelkyní a naším psem. Rád vařím, rád si jdu zaběhat nebo zacvičit a taky se po večerech věnuju svému projektu Tradeshow, což je podcast a zin, který tvořím ve volném čase.
V jakých teniskách nejradši běháš?
Rád zkouším nové siluety a značky tenisek. Tím, že neběhám jenom ve Stromovce na asfaltu, ale střídám to i s trail runningem, tak mám v rotaci hned několik párů běžeckých tenisek najednou. Na silnici teď sbírám nejvíc kilometrů v On Cloudstratus, na trail mám Asics Gel Trabuco 9 a když se dostanu na hory a do náročnějšího terénu, volím běžeckou obuv od značky La Sportiva. Nejvíc kilometrů jsem ale v životě naběhal v Ultraboostech od adidas a v modelu Asics Novablast.



Kolik máš doma párů tenisek?
Čím dál tím méně. Nejvíc jsem měl doma asi okolo 80 párů sneakers, ale stěhováním a změnou priorit se množství postupně začalo snižovat. Hodně párů tenisek, které jsem už tolik nenosil, jsem věnoval rodině a kamarádům. Něco jsem prodal v second handu a něco dal na charitu. Teď mám doma tak 40 párů maximálně a moc nových tenisek už do sbírky nepřidávám. Nike Air Max 1/97 v kolaboraci se Seanem Wotherspoonem bych totiž klidně mohl nosit každý den.
Jaký byl tvůj nejlepší cop ve Footshopu?
Tričko Nike ACG s nápisem HIKE (ve stejném fontu jako Nike). Hned jak přišlo, tak jsem věděl, že ho musím mít. Mám moc velkou slabost pro ACG, z každé kolekce potřebuju aspoň 1-2 kousky. Baví mě, že v Nike ACG můžu jít každý den do práce a o víkendu na hike.
Co posloucháš při práci?
Nemám žádný vyhraněný záběr hudby, který bych poslouchal vyloženě jenom při práci. Určitě neposlouchám podcasty, u těch se nedokážu soustředit. Zrovna teď při odpovídání na tuto otázku poslouchám novou desku Burna Boye.
Na čem momentálně pracuješ?
Nejvíc času teď věnuju velkému projektu k 11. výročí Footshopu, na kterém spolupracujeme s Martinem Lukáčem. Bude to vrcholit na přelomu října a listopadu a těším se z toho každý den, kdy na tom s týmem děláme. Máte se fakt na co těšit!


Popiš jednoduše, jak vnímáš brand Footshopu?
Nejvíc ho popisují naše 3 základní komunikační pilíře: For Everyone. For Creators. For Better Future.
A teď opačně, jak myslíš, že ho vnímá veřejnost?
Pevně doufám v to, že vnímá, že máme ve všech lookboocích mladé lidi všech barev kůže, vyznání i sexuální orientace. Že je umění a kreativita důležitou součástí našeho brandu. A že nám záleží na budoucnosti – chováme se zodpovědně v otázce životního prostředí, udržitelnosti a že se snažíme zlepšit naší společnou budoucnost.
Se kterou značkou bys rád dostal Footshop ke spolupráci?
Nerad si dávám malé cíle, a proto bych si přál, abychom měli jednou tenisky s Nike.
Kde vidíš Footshop za 5 let?
Footshop bude nejvýraznějším hráčem na sneaker a streetwear trhu ve střední a východní Evropě. Bude patřit mezi nejdůležitější retailery v celé Evropě a bude mít kamenné prodejny v nejdůležitějších hlavních městech celého regionu. Budeme mít vlastní kolaboraci s Nike.



_
Tohle byl náš brand manažer Radim Stezka ✌️ Brzo ti v rámci seriálu Meet the Crew představíme zase někoho dalíšho. Teď ti doporučuju pokračovat na článek o nové definici komfortu od Vans.
- Slavné letní festivaly, které definovaly podobu festivalové módy - 11. 5. 2023
- 4 horké letní trendy 2023, které obuješ i oblečeš - 11. 5. 2023
- Léto musí hořet - 10. 5. 2023