Ke konci roku jsme si nadělili dlouho probíranou a konečně uskutečněnou spolupráci se značkou Rap. Kolekce s hlavním motivem ve slově Featuring reflektuje naší společnou lásku k hudbě, ke které má velmi blízko především majitel Rapu a šéf rapového Ty Nikdy labelu Idea.

Kolekce Rap feat. Footshop se skládá z černé a bílé varianty triček s krátkým a jednoho bílého trička s dlouhým rukávem, online najdeš také hoodie s potiskem z obou stran a nakonec také bandanu.

Rap byl původně merch ke stejnojmenné desce dua IF z roku 2015. Jednoduchost, výstižnost a přesah těchhle tří písmenek se ale rychle přihlásily o slovo a z merche se tak v okamžiku stal brand. Především se z něj ale stal náš soused ve Vnitroblocku, kde pár metrů od Footshopu slouží jako obchod a komunitní prostor, kde už se odehrála nejedna žhavá release party.

Rap feat. Footshop feat. všichni ostatní

Kolekce je společným dílem tváří obou značek. Za Rap je to zmiňovaný Idea a za Footshop Peter ‚Kovo‘ Kováč, který stojí za výslednou podobou našich spoluprací a který je zároveň dlouholetým fanouškem značky Rap a také hudby z dílny jejího zakladatele. Jak ale popisuje také Idea, výsledek kolaba je společným dílem celého týmu lidí, kteří odvedli kus práce nejen při navrhování samotné kolekce:

„S klukama z Footshopu se známe fakt několik let. Kovo chodí pravidelně na moje release parties a na koncerty. Skrze to, že sousedíme ve Vnitroblocku a jsme spíš kámoši, než obchodní partneři, se kolaborace nabízela už dlouho. Ale všichni jsme zaneprázdnění vlastními projekty, tak jsme to nijak nehrotili. Na začátku roku 2020 se zrodila myšlenka udělat kolabo s několika produkty. Kovo přišel se skvělým nápadem — Featuring — a jelikož nás spojuje hudba a tam se v rámci spoluprací tohle slovo používá často, neváhali jsme. Úderná typografie, kterou aplikoval Jan Kloss aka Zerwox verus černobílá barva textilu a tisku. Tam jsme doma. Nic nepředsírat, ale jasně komunikovat. Hodně mě překvapila bandana, ta vypadá stokrát líp v reálu, než na návrhu v Illustratoru. Navíc je vyrobena fakt z nejpříjemnější látky, mám z toho radost. Za tím minikolabem ale stojí hodně lidí, hodně práce, táhlo se to i z důvodů covid-u, přípravy a schvalování.“

„Z čeho mám ale super pocit v rámci výstupů je samotné focení. Katarína Bell & Radek Úlehla naprosto vystihli diskrétnost a produkty, které se fotily na mě a na Kovovi (jakožto ksichtů obou brandů), obalili ve stínohře a tajemnu. Mám fakt radost,“ popisuje proces a pocity z kolekce její spolutvůrce Idea.

Celá kolekce je právě teď online na Footshopu, tak si užij tohle spojení na vlastní kůži.

Design: @zerwox

Models: @ideatnkd, @kovkou

Pics: @katarinabell, @radek.ulehla

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rap Rap (@raponetwo)

Wholesome ig