Brand KENZO byl založen v roce 1970 v Paříži, kdy japonský designér Kenzo Takada otevřel svůj první boutique obchod v Galerii Vivienne. Půl století tak předává pozitivní energii a svobodu pomocí odvážné módy bez hranic, která oslavuje přírodu a kulturní rozmanitost. Dnes se bavíme o prémiovém brandu, který od roku 1993 patří do portfolia LVHM, kde stojí po boku vedle značek jako Louis Vuitton, Fendi nebo Marc Jacobs.

O to zajímavější se může zdát spolupráce s kalifornským brandem Vans, který je na trhu o pouhé 4 roky dýl. Letos KENZO zopakovalo své partnerství s Vans a společně pro SS20 připravily novou výraznou kolekci.

Archivní květinové printy se potkávají s ikonickými siluetami 

První spolupráce KENZO a Vans, která kdy mezi brandy proběhla, se datuje k roku 2012. Jednalo se o kapsulovou kolekci střídajících 7 různých barev na siluetě Era. Poté následoval například ‘Grape Pack’ nebo podzimní kolekce z roku 2013 inspirována nebeskými jevy.

Unisexová kolekce pro jaro 2020 našla inspiraci ve svobodě, skateboardingu a “90’s youth culture” spojenou s vintage érou 70. let. Florální motiv all-over printu pochází z archivu KENZO a o vizuální podobu se postaral Felipe Oliveira Baptista, který se minulý rok v červenci ujal role kreativního ředitele.

Ari Marcopoulos připravil ke kampani raw snímky, ve kterých vystupují skuteční skateři z Los Angeles

Na Footshopu jsou dostupné dva ikonické modely – Vans Old Skool a Sk8-Hi ve třech barevných provedeních. Společně s teniskami si můžeš pořídit i některý ze široké škály doplňků jako například bucket hats, batohu nebo ledvinky.

Follow mei